I'm going cold / The scars of your love


Är lagom ledsen, känner mig lagom ensam och saknar honom för mycket.
Julafton. Jag vill försöka uppskatta julen, som förr. Sms och Gelle gjorde min julafton, lösögonfransar och bok.
Fan. Nu kommer det igen, jag hatar att sakna honom. Jag hatar att han inte är här. Åh, fan. Jag saknar Gelle. Henne med. Jag har i alla fall en yellow submarine.
Tack Gelle, för en fin julafton med dig (när inget annat verkade fungera).

Kärlek
Postat av: Gellekaka.

Så.jävla.fet.yellow.submarine.dör.



Du är fin och han kommer tillbaka snart. Lovar. Även om det känns som en evighet. Puss.

2011-12-25 @ 00:12:31
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0