Jag skulle byta plats med vem som helst.

Joakim är på Öland och jag är här, i mitt rum, jag sitter i min säng, under mitt svarta täcke. Jag ska vara öppen, nu och här, äckligt öppen, farligt öppen, men jag vill skära bort mina jävla känslor igen. Bara känna befrielsen, kontrollera mig själv som förr. Jag försöker tänka på annat, även fast jag vill vet jag att jag inte ska och jag borde inte. Åh, min pappa. Jag orkar inte, jag känner mig så jävla dålig nu. Bestämmer jag för mycket? Säg emot istället jävla pussy. Ta plats.
Fy, julafton. Jag orkar inte, vill ha Joakim här och Gelle, Joakim och Gelle, vin, alkoholfritt vin som vi brukar. Åh. Ingen jävla julafton. Allt är så jävla falskt ändå.

Kärlek
Postat av: Gellekaka.

Du är bäst i hela världen, och lyssna för all del inte på din pappa. Han är antagligen lite ledsen själv och tar ut det över dig. Lyssna inte.

Du är bäst.

Du får vilja skära bort dina känslor, jag känner precis likadant. Så vi är okej. Vi är bra.

Alkoholfritt vin, du och jocke hade inte suttit fel. LS får gärna ha ett finger med i spelet för min del. Jag älskar dig min kära bästa vän, tack för att du finns. Du gör mitt liv värt att leva, på riktigt, och det säger jag inte bara, utan det är true fakta.

2011-12-24 @ 01:20:12
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0