Men jag är förlorad i kriget med mig själv.

Känslor tar över och jag har ingenstans att ta vägen. Jag vill inte gå hem på kvällen, jag känner inget behov av att träffa mina föräldrar längre och jag saknar att sakna min mamma. Jag är rädd för julafton, jag är rädd för alkoholen (hjälp mig, hjälp mig). Han lämnar i ett par dagar och jag saknar honom redan. Jag vill ha honom nära, han är trygghet och värme. A och J gör mina dagar, ensamheten kommer krypandes på kvällen och jag försöker skaka bort den och inse att de finns.
Jag är förvirrad eller bortappad i mig själv [kriget med mig själv]. Snälla, säg någonting, du är bra, du är bäst, jag klarar mig inte utan dig. Jag klarade mig knappt de där månaderna, jag var på väg.

Kärlek
Postat av: Gellekaka. (J)

(Det tog mig tid att komma på vad min egna blogg hette)

Du är bäst, det är du verkligen och jag klarade mig knappt heller. Jag älskar dig. Allting kommer gå fint, och jag bor två minuter bort. Det är bara att komma hit, när som helst, vilken dag det än är. Alltid öppet för dig.

2011-12-23 @ 11:32:04
Blogg: http://glittertind.blogg.se/
Postat av: Frida

ja löshår är fint.

älskar förändringar.

2011-12-23 @ 14:03:28
Blogg: http://bortomsannningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0