Det är nåt som händer när man ljuger.

Alla hjärtans dag är så överskattat att jag vet inte vad. Spenderade min med Gelle, sedan med Gelle och Nina i Ninas lägenhet i Åsa där vi målade hela kvällen och lyssnade på Nationalteatern och Nirvana. Jag och Gelle fastnade i Frillesås 22.23 och nästa buss skulle gå 04.31, kul. Kom dock hem.
Trots att alla hjärtans dag är överskattat, fick jag rosa rosor, för jag älskar rosa (ja, det gör jag) och te, för jag älskar te.
Igår kväll var jag och Joakim hos Gelle. Vi drack te och lyssnade på musik. Jag och Joakim hamnade i en diskussion om könsroller och sexism. Vi hade väl i grund och botten samma åsikter. Gelle var dj och tittade på när vi diskuterade och satte på dramatisk musik när jag slog av Joakims keps från hans huvud. Det ångrade jag dock efteråt, men det var kul.
Nu drar jag mig till Gelle igen, för att göra sallad. Senare ska vi träffa Malin tror jag och senare Joakim. ANtar jag.
Jag har mens. Kul för er att veta!
Puss

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0