It's you, it's you, it's all for you.

En utav de första bilderna man hittar på mig på min dator. Cirkus ett år gammal, eller ja. Ett år och två månader. Mitt hår var blekt och inte alls slitet. Tider alltså, hårtider.
Idag känner jag mig både pepp och opepp. Pepp för att jag varit i familjen Jonassons nya lägenhet där tre utav de små bröderna delar rum och jag satt där och pratade med Joakim även fast hans bröder var där. Duktiga Josefin. Pepp igen för att jag och Gelle hade världens trevligaste tripp till coop tidigare. Pepp för att jag har både Gelle och Joakim och de båda betyder så mycket.
Opepp då för att jag inte känner mig rätt placerad. Det känns inte rätt, här. Jag känner mig felplacerad och jag vet inte om jag riktigt känner mig hemma här egentligen. Känner mig halvt vilsen just nu och jag har inget privatliv här.
Adjö adjö

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0