It is time for you to let go.

#21 Äta varsin hel cheeseburgare.
Ja, imorgon är nummer 21 avklarat. Både jag och Gelle är vegetarianer, vilket gör hela saken mycket svårare.

Jag har nya skor som Gelle tvingade mig att köpa och jag är s¨ååååå glad och hon var som en stolt mamma...

Kärlek
Postat av: Gellemami

Jag är så stolt över dig min dotter, att du köpte de där skorna för dina 150 svenska riksdaler.

Puss mitt hjärtegull!

/jag har ångest för i morgon...........cheeezäh

2012-02-28 @ 22:03:58
Blogg: http://glittertind.blogg.se/
Postat av: Stella

svaaaaar: eller hur man bara ew tyst människa. och även om det är svårt att vara originell betyder det inte att man härmar folk och och och ahhhhh. du som är superduperfin, menar det verkligen. och ni borde så filma imorgonnnn, lycka till!

2012-02-28 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0