Jag ser domen i dina ögon.

Jag är upprörd.
Vad hände med att folk kämpade för ett rättvist och jämställt Sverige? Vad gör Moderaterna? Vad är det med deras arbetspolitik?
Att vara politiskt intresserad är fan krävande och man får ju inte mer gjort av att sitta och klaga.
Jag har aldrigt riktigt haft något större problem med att Moderaterna styr Sverige, jag har heller aldrig haft något större problem med partierna i riksdagen. Men när Sverigedemokraterna kom in i riksdagen ville jag dö (överdrivet, jag ville såklart inte dö). Men jag kan verkligen inte acceptera deras politik och jag kan heller inte acceptera att de ens finns i riksdagen. Hur kan det vara så många av Sveriges befolkning som röstar på Sverigedemokraterna?
Och vad är det med Moderaterna och den jävla skatten? Snart tycker de väl att Fredrik Reinfeldt ska sluta betala skatt överhuvudtaget. Kan inte alla bara betala lika mycket jävla skatt?
Tack och hej, rösta rött 2014.

Kärlek
Postat av: Gellevänster.

(Gelle hit, och Gelle dit. Förlåt.)

Du har så jävla rätt i det du säger. Rösta rätt, och inte snett, för fan.

2012-02-09 @ 20:55:05
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0