Klockan 8

Hallå min dag har varit bra och jag har varit glad. Halvt pluggat sp hos Joakim, halvt tittat på tv med Joakim och hans bror, halvt lyssnat på Thåström i min soffa med Joakim och sedan klippt Gelles lugg och druckit te och pluggat so. Så jävla bra.
På fredag ska jag träffa Mathilda, mhm. Drar till Göteborg 12.17 med Gelle och skiter i sista lektionen, träffa Mathilda, hem och fixa och sedan baka och sedan ha sleepover med hos Gelle med Otto, Joakim och eventuellt Iceman. Hallå på lördag ska Gelles lillasyster ha "tjejkväll", ni är välkomna. Eller nej, det är ni inte. Jag ska baka cakepops till henne för det vill hon ha. Hallå, kommer ha en bra helg.

Kärlek
Postat av: Gellebläckfisk.

Hallå det kommer en bli en bäst helg och livet äger lite mjo, för det är VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR.

2012-02-23 @ 23:31:47
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0