Nationellt prov, redbull och facebook/stress.

Skrev om hur det är att vara ung i dagens samhälle under nationella provet i svenska idag samt delade på en redbull med Gelle, hon som nyss vart sjuk. Man hade tre timmar på sig men det gick betydligt mycket snabbare än så. Klar på cirkus 1 timma. Slutade innan klockans ens var 10 på morgonen. Gick hem med Gelle, drack en flaska vitt (där fick jag det sagt, dock alkoholfritt), bakade och blev fashåån. Senare träffade vi Joakim och Otto, samt tittade på Mia och Klara. Joakim drog sig.
Fick ett meddelande på facebook, känner mig...sedd och jag vet egentligen inte vad det handlade om. Ringde Gelle och herregud vad Kungsbacka är litet.
Min kväll var dålig till en början men attans nu mår jag bra.
Adjö

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0