Sticks and stones may break my bones.

Bild 1 är från i torsdags när jag hade Gelle och Frida här.
Bild 2 är från när jag åt frukost i lördags. Trevlig info.
Gelle har halsfluss och jag är halvträdd för att få det jag med då jag kan vara lite hypokondrisk. Eh. Jag tycker hon ska bli frisk snart, så krya på dig Gelle. Jag saknar henne. Jag är dock glad och känner mig nöjd, jag vet inte varför.
Mor min låter mig hoppa över slöjden imorgon och istället gå till skolan efteråt. Nej, den lektionen klarar jag inte utan Gelle.
På tisdag har jag nationella i svenska och jag är halvt nervös då jag ALDRIG kan hålla tiden. Men jag SKA upp i tid och komma till skolan i tid!
Adjö

Kärlek
Postat av: Glittergelle

Dagen då jag insjuknade i min livshotande sjukdom, som aldrig tycks ta slut. Halsfluss alltså.

BBBBBY. DU ÄR BRA. Du gav mig en apelsin idag, åh tack älskling. Du anar inte hur mycket den apelsinen gjorde mig.

PUSS

2012-02-06 @ 22:40:28
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0