Ty just nu idag så köpte jag en liten ros i en blomsteraffär.

[En ros röd som blod, så att du förstod att det är dig som jag håller kär.]
Lyssnar på världens bästa låt, kom och tänka på den igår och glömde av vad den hette.
Idag har jag på mig världens finaste spetsklänning som jag fått av Tim.
Joakim har en mobilladdare och han kan nu höra av sig till mig om det skulle vara något. Som igår, då han berättade för mig att det var kallt ute. Tack för informationen darling, det hade jag faktiskt ingen aning om.
Gelle är sjuk men jag är här ändå och ja, dricker pepsi OCH DET ÄR FREDAG ÄR ALLTID LIKA GLAD DÅ NU FÖR TIDEN FÖR DÅ ÄR ALLT SÅ JÄVLA KUL.
Arne Quick – Rosen

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0