Day 04 – What you ate today

Runt 09.10 åt jag frukost som bestod av en skål med fancy yoghurt, en vitamintablett, två (grymt jävla äckliga) smörgåsrån med smör och ost på, samt en kopp kaffe.
Runt jag vet inte när, kanske 12, åt jag "lunch", en väldigt näringsrik lunch med pasta (endast) och ett glas vatten.
Väl hemma från skolan (hos gelle) drack jag en kopp rött te, åt en rostad macka med smör och ost samt vitlöksbröd som Gelle gjort åt oss. Sedan ett glad mjölk och nu åter två mackor med smör och ost.
Jag vill säga att jag brukar variera mina mål, men inte direkt. Äter när jag är hungrig och äter det jag är sugen på. Förresten, jag åt två soya filéer med ketchup också.

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0