Du och jag under täcket baby! (jag var tvungen lovar.)

Jag är satans söt här inatt va. (Jag vet att jag alltid har på mig den här tröjan när jag tar bilder osv, men ni anar inte hur jävla bekväm den är. JAG VILL BO I DEN. Dock Gelles tröja.)
Jag är så sjukt glad. Jag har ingen aning om varför, jag har haft en sån bra dag. Samtidigt dåligt, men allt är relativt typ. Jag har kort hår på mig och ja, mitt hår är olika långt. Skyll på Gellybelly!
Jag gäspar på sista bilden. Därför är jag extra söt på just den! Nu ska jag ääääntligen sova.
Puss alla bloggläsare världen över!

Kärlek
Postat av: Gellestjärnhimmel

Du är ju för gullig <3

SKA VI GÖRA NÅGOT ÄCKLIGT BABY?!

HAHAHAHAH ÅH... LIVET.... HAHAHAHA. Du har inga bloggläsare, gullet.

FAST JO. MER ÄN MIG. JAG ÄR BARA OSÄKER ):

Och...eh... du får bo i min tröja ):

2012-01-26 @ 09:01:28
Blogg: http://glittertind.blogg.se/
Postat av: Paulina

Du kanske vill vara med och tävla om att vina BareMinerals make up? Gå in på min blogg och läs lite mer. Ha det så bra =)

2012-01-26 @ 09:18:31
Blogg: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0