Framför tv:n, slickar såren.

Idag har jag varit hos Frida i Onsala med Gelle. Vi drack te och pratade liv (?).

Kaos är ett bra ord. Imorgon ska jag till psykologen igen och (jag vill inte, jag vill inte. Det blir bättre). Jag ska göra det för min egen skull, men gör det nog mest för deras. Eller kanske för min egen men intalar mig själv att det är för deras. Jag vet inte vilket, jag vet bara att jag måste tro på att det blir bättre. Saknar Joakim och jag saknar Gelle.
Adjö

Kärlek
Postat av: Glittergelle

Sv: Just put your paws up, cause you were born this way baby.

Jag älskar Masshysteri och du är fin. Detta var både svar och kommentar. Puss.

2012-01-15 @ 23:50:30
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0