Jag går in i den ändlösa glädjen ikväll.

Lyssnar på KSMB och chillar på dillen i mitt badrum. Chaaa. Jag sa till Iceman att jag blivit hora och han fick en liten hjärtattack och då sa jag att jag var gravid och han ringde mig och var orolig. TOO FANYYY.
DOM E BORTA, DOM E BORTA!!!
Nu drar jag mig till Gelle för att sedan gå och hjälpa till med att flytta. TAR MED MIG KAMERAN FÖR ATT JAG SKA HA NÅGON ATT FOTA. Kika in senare så kanske ni får se en outfitbild (JK tar inga skit outfitbilder sådär, bara ibland, men skit i att kika in senare bara för det. FUCK THE SYSTEM LIX.)
JAG HAR SÖKT HELA VECKAN UT OCH NU ÄR VECKAN NÄSTAN SLUT OCH JAG HAR HITTAT ALLA SVAREN.

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0