Vi borde skratta åt allt igen.

(Varförintebarakunnavaraglad? Jag är trött. Nej, jag är inte trött, det är bara ett bra sätt att uttrycka sig på.
Jag är van vid att alltid ha någon runt, Joakim sov hos mig inatt, samma sak i söndags, i lördags sov jag hos Gelle, i fredags sov Gelle här, i torsdags sov Gelle här, i onsdags sov jag hos Joakim, i måndags sov jag hos Otto, i söndags sov jag hos Gelle. Alltid denna jävla närheten. Saknar er, saknar dom, saknar er, saknar dom. [Den här natten kommer döda mig, om jag inte får va med dig].)
Uppdate: Lyssnar på Kanye West och skrattar. Pratar med Gelle och Iceman.

Kärlek
Postat av: Gellebajs

Sv; JAG VET. Vill ha.

Jag älskar dig, och allting kommer väl att se lite ljusare ut tillslut. Det kan vi i alla fall försöka trösta oss med. Du är bäst.

2012-01-06 @ 00:16:55
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0