Det är lika bra att vara trevlig, lugn och snäll.

Idag har jag feber, känner mig inte alls sjuk dock. Orkar inte att jag har feber igen, vad hände med mitt mutant-immunförsvar?
KSMB – Klockan 8
KSMB – Klockan 8
KSMB – Klockan 8
KSMB – Sex noll två
(insåg just att jag inte kan lyssna på klockan 8 på spotify längre.)

Igår var jag, Gelle, Iceman, Tim och Klas hos Gelle. Vi hade fetfezt. Eller inte, drack vin och rökte inomhus som vi alltid gör när Gellekaka är ensam. Soooo badass, vi vill bara dricka och röka för vi vill dö. Eller inte. Jag kan ju lugnt säga att det tillslut blev lite för mycket för mig, inte bara vinet men satan vad jag var trött. Somnade på soffan, bredvid Iceman och sedan somnade jag i mina nudlar. Inte konstigt att jag har feber nu. Adjö babes.
söt nu osv

Kärlek
Postat av: Gellekaka.

SV; Mhhhh Håkan <3

Älskar dig med gullebell och du är en sötkorv ):

2012-03-24 @ 15:59:44
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0