Det gör ingenting om du dör.

Äter nudlar och dricker vin med Gelle. Idag har det snöat, känns fittigt.
Vi har träffat Malin. Det var trevligt.
Jag bangade på so-provet idag, känns fittigt men jag får göra det muntligt och Joakim sa att det löser sig och sen finaste Gelle som kom med massor av bra saker att säga och fick mig att tänka annorlunda. Hon är bra. Bäst.

Kärlek
Postat av: Gellybelly.

Åh nudlar. <3

Du är bättre än bäst. Utan dig skulle det helt enkelt inte funnits någon mig. TRUE DAT.

Och jag vill bara ditt bästa och ger dig råd de lux ;))))))

2012-03-07 @ 21:36:17
Blogg: http://glittertind.blogg.se/
Postat av: stellhaaaaaaaa

Eyyyyyyy förresten, vilket gymnasium har du sökt till???

2012-03-09 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0