Klockan 8 kan jag skrika ut mitt hat.

Bleka håret. Jag ska bleka håret på Gelle i helgen, jag älskar lukten av blekning. När Gelles hår är tillräckligt blekt ska det bli lila.
Jag ska bleka håret jag med, om ett tag och då ska jag försöka skaffa ljust löshår också. Jag ska äntligen få rosa hår igen.

Jag la upp den här biilden till Gelle på facebook och skrev "this is me when i'm drunk baby ;))))". Jag orkar liksom inte, för det är inte jag. Jag hittade den på tumblr och folk trodde seriöst att det var jag.

Kärlek
Postat av: Glittergelle

VA?! ORKAR JAG LILA HÅR?! VAAA ORKAR INTE. VAAAA. NERVÖS. VAAA ÄLSKADE DU. SÅÅÅÅ FIN I LILA HÅR. OOOMG.

2012-03-22 @ 07:52:15
Blogg: http://glittertind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Små korta stunder:

Trackback
RSS 2.0